söndag 29 november 2009

Lugn helg!

Har haft en bra helg och inget jobb på huset, skönt att få återhämta sig lite. Även om det inte är jag som jobbar så mkt här hemma längre så är det skönt att få "avlastning" med Erik. Har julpyntat lite.




Bokstäverna beställde jag från en webbutik som verkligen överträffade mina förväntningar, http://louiseinterior.jetshop.se/ Dom har sitt lager nära oss, och jag tänkte jag skulle åka dit och hämta för att slippa frakten. Snacka om att bli förvånad när dom dyker upp och levererar hemma hos oss i fredags. Blev jätteglad, så får man en nöjd kund! Köpte även en julklapp till mor som jag ju inte kan avslöja... ;-)

1 kommentar:

Snövita drömmar sa...

Så fint du har gjort! Javisst är det kul när man får bra service, det gör ju att man ofta vill handla hos samma företag igen.
Ska kolla in deras hemsida.

Ha det fint!
Kram