torsdag 26 februari 2009

Badrumsinspiration

Vi håller ju på med lill-toan nu som byggs i ett av vindsförråden, och under tiden man surfar runt efter inspiration drömmer man ju även om hur stor-toan skall bli. Den dröjer innan vi påbörjar den, men det e kul att drömma lite. Här är lite fina bilder som jag sparat. Modern stil eller gammaldags/lantlig är frågan. Vad tycker ni...?


Bild från Gustavsberg
Praktiskt med en vägg vid toan för lite avskiljdhet....




Fina badrumskommoder finns det inte gott om tycker jag. Här är dock två stycken fina som jag skulle kikat efter om vi väljer att ha det lite mer modernt... Praktiskt med stor avställningsyta brevid handfatet och snyggt och varmt med ekskiva. Vet tyvärr inte vem dessa bilder tillhör.


SNYGGT!



Gammaldags charm


Snygga badkars- och tvättställsblandare från Mora


Fin badrumsserie från Svedbergs

2 kommentarer:

Vimsingen sa...

Jag tycker du ska hålla dig till en äldre stil med lite modern tuch. Så som ni hjort i köket!
/Vimsingen

Blommiga Karin sa...

Hej!
Hittade din blogg då jag kikar på badrumsinredning liksom dig. Fin blogg med vackra bilder du har!!
MVH Karin