måndag 22 juni 2009

Mini make over


Yihaa! Vi har kul-renoverat lite emellan tråk-bygget på framsidan. (Inte så tråkigt när det blir klart, men det är inte så upphetsande med jordhögen vi har på "framsidan" för tillfället) Det kan behövas lite finrenovering för att pigga upp. Ny TV och ny fondvägg. Är super nöjd. Ingen mer tjocktv som lilleman kan slå på och ingen mer box. Tapeten kommer från Sandberg. Tack snälla pappa för att du tapetserade så fint (och tack mannen för att jag fick en vit tv ;-).

1 kommentar:

Lina sa...

Oj vad fint det blev! Tur att jag har din blogg att kolla på så att jag får lite inspiration för kommande renoveringar och piff här hemma. Just nu grävs det in fjärrvärme så vår framsida är också kaos *pust*

Tack för tipset angående MIO. Har aldrig sett att de har Bruka Design i butiken här, men det är värt att kolla upp. Annars får jag väl ta en tur till Frölunda helt enkelt.

Ja föräldrapenningen är verkligen en djungel. Precis när man tycker att man kan alla tips och trixs så fyller barnen ett år och man måste börja tänka igen. Visst är det fantastiskt?! :)

Jag ska börja jobba i september på en ny tjänst som jag har kämpat för. Ska bli superskoj och gör att det känns lite roligare att komma tillbaka. Andreas ska ju vara hemma fram till årsskiftet så då vet jag att Maja har det gott hemma ett tag till innan det är dags för dagis!

kram