fredag 27 mars 2009

Rustad inför sommaren!

Idag har jag verkligen fyndat, GreenGate kan slänga sig i väggen, nu är det RUSTA som gäller :-D
Eller vad sägs om dessa kuddar.. För otroliga 29:-! Tanken är väl att de kommer flytta ut till sommaren och pryda några utemöbler, men så länge fick de hamna här.

Eller denna vaxduk. Nu måste jag nog inhandla stövlarna från KappAhl också.. =)

Sittdynor i grönt och rosa. Också dom sjukt billiga.

Så det blir alltså blommigt tema i min trädgård i år, i brist på riktiga blommor kanske :-) Blir så glad när man kan fynda så. Köpte faktiskt lite till, men det kan jag inte visa än för syster skall få en av sakerna...

6 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Åhhh, mot Rusta!!! :) Jättefint jU!!!

Kram!

Johanna sa...

Oj vilka fina fynd! Blir finfina ute sen ju.

Smått och gott hos Lina sa...

Vilken trevlig blogg du har.
Jättefina fynd! Rusta kan ha riktiga pärlor ibland.

Ha det bra!
Lina

Lilla fröken kavat sa...

Vilka fynd! Hmm...jag var på Rusta häromdagen och där hade dom inget av det du fyndat...antagligen slutsålt.

Fin blogg du har =)

Trevlig helg!
Kram Sandra!

brummelisa 72 sa...

vilken underbar blogg du har!Kommer att lägga till min favoriter och följa med jämna mellanrum.

Bebbenesso sa...

Verkligen kanonfina grejer! Greengate kan verkligen slänga sig i väggen. Blir väääldigt nyfiken nu, när kan vi ses? Kram