tisdag 21 oktober 2008

Fotografering

Jag är så glad för kameran vi fick av svärfräldrarna i födelsedagspresent. Så kul att kunna ta bra bilder på huset och på Erik. Jaghar ju lånat Sofias och Mikaels kamera, men lånet går ju snart ut eftersom de skall ha bebis snart. Nu gäller det bara att bli en duktig fotograf...

Fick ett hjärta av Sofia som man kunde arrangera blommorna runt. Blev såhär.
Jag har smygstartat julpyntet med dessa röda hissgardiner. Köpta på Åhlens.
Fick denna fina kudde, som är rån Nyblom & Kollén.

Bild på mormors gamla fina gungstol.

Köksbild, jag övar min fotografiska anda.

1 kommentar:

Bebbenesso sa...

Va fina bilder. Ja en ny kamera kräver träning. Fint med röda gardiner.. Måste bege mig till Balders idag o se vd de har fått in. Känner att det finns en risk/chans till shopping...